آ
-
آتش سودا، محمدعلی
بررسی برخی از مؤلفههای ادبیات کارآگاهی در «ذکر بر دار کردن امیرحسنک وزیر» [دوره 2، شماره 5، 1396، صفحه 59-74]
ا
-
ابوذرجمهری، مینو
بررسی و مقایسة عنصر خشونت در دو اقتباس «الکتر» (اثر ژیرودو) و «مگسها» (اثر سارتر) [دوره 2، شماره 6، 1396، صفحه 75-99]
-
ایشانی، طاهره
تحلیل نشانهشناسیِ معناگرا در فیلم «فروشنده» [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 73-88]
-
افشار، مریم
بازآفرینی آیین با تعلیق زمان، مکان و شخصیت در سینمای بهرام بیضایی [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 79-100]
-
افشاری، مرتضی
بررسی ویژگیهای انتزاعی در نقاشیخطهای صداقت جباری [دوره 2، شماره 6، 1396، صفحه 31-47]
-
الستی، احمد
تاثیر مینیمالیسم بر سبک فیلمسازی "سهراب شهید ثالث" [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 1-19]
-
الستی، احمد
سینمای پست مدرن در تقابل با سینمای مدرن: سگمنت در مقابل اپیزود [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 157-169]
-
الستی، احمد
بررسی استفاده از «آینه» در پیشبرد بیان سینمایی پست مدرنِ فیلم «قوی سیاه» ساخته «دارن آرونوفسکی [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 171-185]
-
امامی، محمد
بررسی تطبیقی نمایشواره های کاروانی حمل مجسمه در ایلام باستان با تابوت واره های پس از اسلام [دوره 1، شماره 4، 1396، صفحه 54-68]
-
امیر شاه کرمی، سید نجم الدین
بررسی کهن الگوی سفر قهرمان در آثار مجید مجیدی بر اساس آرای جوزف کمبل و عرفان اسلامی با تمرکز بر آثار بدوک، خدا میآید، پدر، بچههای آسمان، رنگ خدا، باران، بید مجنون و آواز گنجشکها) [دوره 2، شماره 6، 1396، صفحه 16-29]
-
امیر شاه کرمی، سید نجم الدین
بررسی دید پیرامونی حشرات و قیاس آن در آثار علمی و هنری [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 20-38]
-
امیر شاه کرمی، شهرزاد
بررسی کهن الگوی سفر قهرمان در آثار مجید مجیدی بر اساس آرای جوزف کمبل و عرفان اسلامی با تمرکز بر آثار بدوک، خدا میآید، پدر، بچههای آسمان، رنگ خدا، باران، بید مجنون و آواز گنجشکها) [دوره 2، شماره 6، 1396، صفحه 16-29]
ب
-
باقری، کامبیز
جایگاه فیلمنامه در آثار تلویزیونی و سینمایی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 35-46]
-
باوان پوری، مسعود
تحلیل نشانهشناسیِ معناگرا در فیلم «فروشنده» [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 73-88]
-
بیدکی، هادی
مقایسۀ تطبیقی "فیلم"لیلی و مجنون با "منظومه" لیلی و مجنون نظامی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 73-89]
-
براهیمی، منصور
مقایسه تطبیقی ساختار روایی شاهزاده پارس: شنهای زمان و گرشاسپ: سرآغاز حماسه [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 127-141]
-
بردباری، فرهاد
بررسی نقش و جایگاه اجتماعی پیامبر(ص) در پنج نسخه از متون تعزیه [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 35-56]
-
بلخاری، حسن
مقایسه تطبیقی ساختار روایی شاهزاده پارس: شنهای زمان و گرشاسپ: سرآغاز حماسه [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 127-141]
-
بهرامی، مهدی
بررسی تطبیقی منظره نگاری نگارگری مکتب تبریز ایلخانی و مکتب شیراز تیموری [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 89-106]
پ
-
پورجم، سحر
تخیلشناسی شعر و نقاشی "ضامن آهو "در آثار سلیمی تونی و محمود فرشچیان (بر اساس نظریهی ژیلبردوران) [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 59-71]
-
پوررضائیان، مهدی
بررسی نقش و جایگاه اجتماعی پیامبر(ص) در پنج نسخه از متون تعزیه [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 35-56]
-
پوزش، سارا
بررسی تأویلی و نمادشناسانه نقش طاووس در هنرهای ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 53-62]
ت
-
تبریزی، لیلا
بررسی روایت پسامدرن در ساختار انیمیشن سینمایی معاصر (بررسی موردی: آقای پیبادی و شرمن، هتل ترانسیلوانیا، پرنسس و قورباغه) [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 39-57]
ج
-
جاویدی صباغیان، مقداد
پوشیدگی هنر؛ مروری بر فلسفه و اخلاقیات امانوئل لویناس و آرای او در باب هنر [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 63-72]
-
جعفری قنواتی، محمد
داستانگزاری و برخی از انواع آن در فرهنگ عامه ایران [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 87-95]
-
جمالی، سیروس
مطالعهی تطبیقی نمادگرایی در فضاهای معماری و متن ادبیات نمایشی در نمایشنامهی پرنده آبی اثر موریس مترلینگ [دوره 2، شماره 6، 1396، صفحه 63-74]
-
جوانی، اصغر
تحلیل آثار رضا عباسی بر اساس روش ژیلبر دوران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 31-52]
چ
-
چیت سازیان، امیرحسین
تحلیل آثار رضا عباسی بر اساس روش ژیلبر دوران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 31-52]
ح
-
حیدری، ملیحه
تحلیل آثار رضا عباسی بر اساس روش ژیلبر دوران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 31-52]
-
حسینی، مریم
تخیلشناسی شعر و نقاشی "ضامن آهو "در آثار سلیمی تونی و محمود فرشچیان (بر اساس نظریهی ژیلبردوران) [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 59-71]
د
-
دربانیان، حامد
تاثیر مینیمالیسم بر سبک فیلمسازی "سهراب شهید ثالث" [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 1-19]
-
دستیاری، الناز
خوانش دو اثر نقاشی قهوه خانه ای با موضوع مصیبت کربلا بر اساس نظریهی شمایلشناسی" اروین پانوفسکی" [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 143-156]
ر
-
رازیزاده، علی
گونهشناسی روایتهای تعاملی غیرکاربر-محور در بازیهای رایانهای [دوره 2، شماره 5، 1396، صفحه 75-94]
-
رازیزاده، علی
مقایسه تطبیقی ساختار روایی شاهزاده پارس: شنهای زمان و گرشاسپ: سرآغاز حماسه [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 127-141]
-
رجب زاده طهماسبی، علی
تعامل تصویر و کلمه در رمان و فیلم شازده احتجاب [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 76-85]
-
رحیمی، ناصر
وجه کنایی نمایش در شعر [دوره 2، شماره 5، 1396، صفحه 20-34]
-
رسمی، سکینه
بررسی تطبیقی نمایشنامه «رومئو و ژولیت» و داستان رمانتیک «عاشیق غریب و شاهصنم» [دوره 1، شماره 4، 1396، صفحه 15-32]
-
رسمی، سکینه
بررسی تطبیقی منظومة «لیلی و مجنون» با داستان «اصلی و کرم» [دوره 2، شماره 5، 1396، صفحه 5-19]
-
رسمی، عاتکه
بررسی تطبیقی نمایشنامه «رومئو و ژولیت» و داستان رمانتیک «عاشیق غریب و شاهصنم» [دوره 1، شماره 4، 1396، صفحه 15-32]
-
رسمی، عاتکه
بررسی تطبیقی منظومة «لیلی و مجنون» با داستان «اصلی و کرم» [دوره 2، شماره 5، 1396، صفحه 5-19]
-
روحانی، سید علی
جریان سیال ذهن و تاثیر آن بر روایت در سینمای دهه هشتاد ایران [دوره 1، شماره 4، 1396، صفحه 5-14]
-
رئیس الساداتی، سیده فرزانه
بررسی دید پیرامونی حشرات و قیاس آن در آثار علمی و هنری [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 20-38]
ز
-
زارع، میثم
وجوه نمایشی داستان استخلاص فناکت و خجند و احوال تیمور ملک از کتاب "تاریخ جهانگشای جوینی" [دوره 2، شماره 5، 1396، صفحه 47-58]
-
زاویه، سعید
نقش فرانگاره در ادراک تصویر [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 21-34]
-
زین العابدینی، پیام
واکاوی تاریخی شکل گیری و گسترش سینمای تجربی براساس ویژگیهای آن [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 57-68]
-
زند، مازیار
نقش فرانگاره در ادراک تصویر [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 21-34]
-
زند، مازیار
خوانش نگارههای مانوی بر پایهی نظریهی کهن الگوی یونگ [دوره 1، شماره 4، 1396، صفحه 33-44]
س
-
سجادی فر، وحید
تحلیل نشانهشناسیِ معناگرا در فیلم «فروشنده» [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 73-88]
-
سلیمانی پور، فاطمه
ظرفیتسنجی شاهنامه براساس الگوهای سهگانهی اقتباس برای نگارش بازینامه [دوره 2، شماره 6، 1396، صفحه 49-61]
ص
-
صابر، زینب
تعزیه، انفجارنشانهها [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 5-16]
-
صادقی، حبیب الله
بررسی ویژگیهای انتزاعی در نقاشیخطهای صداقت جباری [دوره 2، شماره 6، 1396، صفحه 31-47]
-
صادقی نیا، سارا
بررسی تأویلی و نمادشناسانه نقش طاووس در هنرهای ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 53-62]
-
صادقی نیا، سارا
تأثیر نگارگری ایرانی بر آثار هنرمندان قرن بیستم اروپا «مطالعه موردی هانری ماتیس» [دوره 2، شماره 5، 1396، صفحه 35-46]
-
صدر، رحیم
بررسی استفاده از «آینه» در پیشبرد بیان سینمایی پست مدرنِ فیلم «قوی سیاه» ساخته «دارن آرونوفسکی [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 171-185]
-
صراف زاده، رامینه
نقش فرانگاره در ادراک تصویر [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 21-34]
-
صراف زاده، رامینه
خوانش نگارههای مانوی بر پایهی نظریهی کهن الگوی یونگ [دوره 1، شماره 4، 1396، صفحه 33-44]
ض
-
ضرابی مقدم، زهره
شش رویکرد طنز [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 6-15]
-
ضرغام، ادهم
واکاوی تاریخی شکل گیری و گسترش سینمای تجربی براساس ویژگیهای آن [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 57-68]
-
ضرغام، ادهم
مطالعه تطبیقی سنن هنری ایران کهن (ساسانی) و نگارههای سرلوح شاهنامه قوامالدین حسن741ه.ق [دوره 2، شماره 6، 1396، صفحه 5-15]
-
ضرغام، ادهم
خوانش دو اثر نقاشی قهوه خانه ای با موضوع مصیبت کربلا بر اساس نظریهی شمایلشناسی" اروین پانوفسکی" [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 143-156]
ع
-
عزیزی، محمود
تعزیه، انفجارنشانهها [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 5-16]
-
علیزاده، حمیرا
بازآفرینی آیین با تعلیق زمان، مکان و شخصیت در سینمای بهرام بیضایی [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 79-100]
-
علیزاده مقدم، علی عسکر
تعزیه، انفجارنشانهها [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 5-16]
-
علیزاده مقدم، علی عسگر
ادبیات اقلیت و بررسی عناصر تطبیقی قلمرو زدایی زبانی؛ نفی و شیء های کثرت یافته (با محوریت داستان مسخ کافکا و نمایشنامهی دست آخر ساموئل بکت) [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 17-30]
غ
-
غلامعلی، اسدالله
جایگاه فیلمنامه در آثار تلویزیونی و سینمایی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 35-46]
ف
-
فرازمند، پروین
مطالعهی تطبیقی نمادگرایی در فضاهای معماری و متن ادبیات نمایشی در نمایشنامهی پرنده آبی اثر موریس مترلینگ [دوره 2، شماره 6، 1396، صفحه 63-74]
-
فرضی پور، حسن
بررسی تطبیقی نمایشواره های کاروانی حمل مجسمه در ایلام باستان با تابوت واره های پس از اسلام [دوره 1، شماره 4، 1396، صفحه 54-68]
-
فنائیان، تاجبخش
شش رویکرد طنز [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 6-15]
-
فنائیان، تاجبخش
ادبیات اقلیت و بررسی عناصر تطبیقی قلمرو زدایی زبانی؛ نفی و شیء های کثرت یافته (با محوریت داستان مسخ کافکا و نمایشنامهی دست آخر ساموئل بکت) [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 17-30]
-
فهیمی فر، اصغر
جایگاه فیلمنامه در آثار تلویزیونی و سینمایی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 35-46]
ق
-
قاسمی، ابوالحسن
ساختارشناتسی برنامه های "سبک زندگی" در تلویزیون [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 47-75]
ک
-
کثیری، مرضیه
ظرفیتسنجی شاهنامه براساس الگوهای سهگانهی اقتباس برای نگارش بازینامه [دوره 2، شماره 6، 1396، صفحه 49-61]
م
-
محمدی، مینا
بررسی ویژگیهای انتزاعی در نقاشیخطهای صداقت جباری [دوره 2، شماره 6، 1396، صفحه 31-47]
-
میرآخورلی، پوریا
بررسی تطبیقی داستان چهارم عزاداران بیل و فیلم گاو بر اساس رویکرد نوشکلگرایی(Neo-Formalism) [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 107-125]
-
میرکمالی، الهام
واکاوی تاریخی شکل گیری و گسترش سینمای تجربی براساس ویژگیهای آن [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 57-68]
-
مینایی، بهروز
ظرفیتسنجی شاهنامه براساس الگوهای سهگانهی اقتباس برای نگارش بازینامه [دوره 2، شماره 6، 1396، صفحه 49-61]
-
مهندس پور، فرهاد
ادبیات اقلیت و بررسی عناصر تطبیقی قلمرو زدایی زبانی؛ نفی و شیء های کثرت یافته (با محوریت داستان مسخ کافکا و نمایشنامهی دست آخر ساموئل بکت) [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 17-30]
-
موحدی، محمد رضا
بررسی تطبیقی داستان چهارم عزاداران بیل و فیلم گاو بر اساس رویکرد نوشکلگرایی(Neo-Formalism) [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 107-125]
-
موحدی، وحید
جریان سیال ذهن و تاثیر آن بر روایت در سینمای دهه هشتاد ایران [دوره 1، شماره 4، 1396، صفحه 5-14]
-
مومنی، محمد
خوانش پرده های خیال مولانا از منظر نمایش [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 16-34]
-
مومنی، محمد
بررسی عوامل و عناصر نمایشی در تمثیلات ادبیات کهن ایران [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 5-19]
-
مومنی، محمد
حکمت و هنر ایرانی در تراژدی رستم و اسفندیار [دوره 1، شماره 4، 1396، صفحه 69-84]
ن
-
نادعلی زاده، زهیر
وجه کنایی نمایش در شعر [دوره 2، شماره 5، 1396، صفحه 20-34]
-
ناصربخت، محمدحسین
بررسی و مقایسة عنصر خشونت در دو اقتباس «الکتر» (اثر ژیرودو) و «مگسها» (اثر سارتر) [دوره 2، شماره 6، 1396، صفحه 75-99]
-
نبی پور، معصومه سادات
سینمای پست مدرن در تقابل با سینمای مدرن: سگمنت در مقابل اپیزود [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 157-169]
-
نجدمفرح، نازنین
مطالعه تطبیقی سنن هنری ایران کهن (ساسانی) و نگارههای سرلوح شاهنامه قوامالدین حسن741ه.ق [دوره 2، شماره 6، 1396، صفحه 5-15]
-
ندایی، امیر حسن
بررسی روایت پسامدرن در ساختار انیمیشن سینمایی معاصر (بررسی موردی: آقای پیبادی و شرمن، هتل ترانسیلوانیا، پرنسس و قورباغه) [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 39-57]
-
نصری، امیر
نقش فرانگاره در ادراک تصویر [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 21-34]
-
نکوئی، رضا
بررسی برخی از مؤلفههای ادبیات کارآگاهی در «ذکر بر دار کردن امیرحسنک وزیر» [دوره 2، شماره 5، 1396، صفحه 59-74]
ی
-
یزدی، نرگس
بررسی تطبیقی دو ترجمة فارسی از نمایشنامة غرب حقیقی اثر سم شپرد با تمرکز بر عناصر دراماتیک [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 69-78]
-
یزدی، نرگس
تاثیر متاتئاتر در نمایشنامة سودولوس اثر پلوتوس در جلب رضایت تماشاگر [دوره 1، شماره 4، 1396، صفحه 45-52]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد