ا
-
افشار، مریم
بازآفرینی آیین با تعلیق زمان، مکان و شخصیت در سینمای بهرام بیضایی [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 79-100]
-
امامی، محمد
بررسی تطبیقی نمایشواره های کاروانی حمل مجسمه در ایلام باستان با تابوت واره های پس از اسلام [دوره 1، شماره 4، 1396، صفحه 54-68]
ب
-
باقری، کامبیز
جایگاه فیلمنامه در آثار تلویزیونی و سینمایی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 35-46]
-
بیدکی، هادی
مقایسۀ تطبیقی "فیلم"لیلی و مجنون با "منظومه" لیلی و مجنون نظامی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 73-89]
-
بردباری، فرهاد
بررسی نقش و جایگاه اجتماعی پیامبر(ص) در پنج نسخه از متون تعزیه [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 35-56]
پ
-
پوررضائیان، مهدی
بررسی نقش و جایگاه اجتماعی پیامبر(ص) در پنج نسخه از متون تعزیه [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 35-56]
-
پوزش، سارا
بررسی تأویلی و نمادشناسانه نقش طاووس در هنرهای ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 53-62]
ج
-
جاویدی صباغیان، مقداد
پوشیدگی هنر؛ مروری بر فلسفه و اخلاقیات امانوئل لویناس و آرای او در باب هنر [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 63-72]
-
جعفری قنواتی، محمد
داستانگزاری و برخی از انواع آن در فرهنگ عامه ایران [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 87-95]
-
جوانی، اصغر
تحلیل آثار رضا عباسی بر اساس روش ژیلبر دوران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 31-52]
چ
-
چیت سازیان، امیرحسین
تحلیل آثار رضا عباسی بر اساس روش ژیلبر دوران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 31-52]
ح
-
حیدری، ملیحه
تحلیل آثار رضا عباسی بر اساس روش ژیلبر دوران [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 31-52]
ر
-
رجب زاده طهماسبی، علی
تعامل تصویر و کلمه در رمان و فیلم شازده احتجاب [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 76-85]
-
رسمی، سکینه
بررسی تطبیقی نمایشنامه «رومئو و ژولیت» و داستان رمانتیک «عاشیق غریب و شاهصنم» [دوره 1، شماره 4، 1396، صفحه 15-32]
-
رسمی، عاتکه
بررسی تطبیقی نمایشنامه «رومئو و ژولیت» و داستان رمانتیک «عاشیق غریب و شاهصنم» [دوره 1، شماره 4، 1396، صفحه 15-32]
-
روحانی، سید علی
جریان سیال ذهن و تاثیر آن بر روایت در سینمای دهه هشتاد ایران [دوره 1، شماره 4، 1396، صفحه 5-14]
ز
-
زاویه، سعید
نقش فرانگاره در ادراک تصویر [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 21-34]
-
زین العابدینی، پیام
واکاوی تاریخی شکل گیری و گسترش سینمای تجربی براساس ویژگیهای آن [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 57-68]
-
زند، مازیار
نقش فرانگاره در ادراک تصویر [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 21-34]
-
زند، مازیار
خوانش نگارههای مانوی بر پایهی نظریهی کهن الگوی یونگ [دوره 1، شماره 4، 1396، صفحه 33-44]
ص
-
صابر، زینب
تعزیه، انفجارنشانهها [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 5-16]
-
صادقی نیا، سارا
بررسی تأویلی و نمادشناسانه نقش طاووس در هنرهای ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 53-62]
-
صراف زاده، رامینه
نقش فرانگاره در ادراک تصویر [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 21-34]
-
صراف زاده، رامینه
خوانش نگارههای مانوی بر پایهی نظریهی کهن الگوی یونگ [دوره 1، شماره 4، 1396، صفحه 33-44]
ض
-
ضرابی مقدم، زهره
شش رویکرد طنز [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 6-15]
-
ضرغام، ادهم
واکاوی تاریخی شکل گیری و گسترش سینمای تجربی براساس ویژگیهای آن [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 57-68]
ع
-
عزیزی، محمود
تعزیه، انفجارنشانهها [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 5-16]
-
علیزاده، حمیرا
بازآفرینی آیین با تعلیق زمان، مکان و شخصیت در سینمای بهرام بیضایی [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 79-100]
-
علیزاده مقدم، علی عسکر
تعزیه، انفجارنشانهها [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 5-16]
-
علیزاده مقدم، علی عسگر
ادبیات اقلیت و بررسی عناصر تطبیقی قلمرو زدایی زبانی؛ نفی و شیء های کثرت یافته (با محوریت داستان مسخ کافکا و نمایشنامهی دست آخر ساموئل بکت) [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 17-30]
غ
-
غلامعلی، اسدالله
جایگاه فیلمنامه در آثار تلویزیونی و سینمایی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 35-46]
ف
-
فرضی پور، حسن
بررسی تطبیقی نمایشواره های کاروانی حمل مجسمه در ایلام باستان با تابوت واره های پس از اسلام [دوره 1، شماره 4، 1396، صفحه 54-68]
-
فنائیان، تاجبخش
شش رویکرد طنز [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 6-15]
-
فنائیان، تاجبخش
ادبیات اقلیت و بررسی عناصر تطبیقی قلمرو زدایی زبانی؛ نفی و شیء های کثرت یافته (با محوریت داستان مسخ کافکا و نمایشنامهی دست آخر ساموئل بکت) [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 17-30]
-
فهیمی فر، اصغر
جایگاه فیلمنامه در آثار تلویزیونی و سینمایی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 35-46]
ق
-
قاسمی، ابوالحسن
ساختارشناتسی برنامه های "سبک زندگی" در تلویزیون [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 47-75]
م
-
میرکمالی، الهام
واکاوی تاریخی شکل گیری و گسترش سینمای تجربی براساس ویژگیهای آن [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 57-68]
-
مهندس پور، فرهاد
ادبیات اقلیت و بررسی عناصر تطبیقی قلمرو زدایی زبانی؛ نفی و شیء های کثرت یافته (با محوریت داستان مسخ کافکا و نمایشنامهی دست آخر ساموئل بکت) [دوره 1، شماره 2، 1395، صفحه 17-30]
-
موحدی، وحید
جریان سیال ذهن و تاثیر آن بر روایت در سینمای دهه هشتاد ایران [دوره 1، شماره 4، 1396، صفحه 5-14]
-
مومنی، محمد
خوانش پرده های خیال مولانا از منظر نمایش [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 16-34]
-
مومنی، محمد
بررسی عوامل و عناصر نمایشی در تمثیلات ادبیات کهن ایران [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 5-19]
-
مومنی، محمد
حکمت و هنر ایرانی در تراژدی رستم و اسفندیار [دوره 1، شماره 4، 1396، صفحه 69-84]
ن
-
نصری، امیر
نقش فرانگاره در ادراک تصویر [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 21-34]
ی
-
یزدی، نرگس
بررسی تطبیقی دو ترجمة فارسی از نمایشنامة غرب حقیقی اثر سم شپرد با تمرکز بر عناصر دراماتیک [دوره 1، شماره 3، 1395، صفحه 69-78]
-
یزدی، نرگس
تاثیر متاتئاتر در نمایشنامة سودولوس اثر پلوتوس در جلب رضایت تماشاگر [دوره 1، شماره 4، 1396، صفحه 45-52]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد