نمایه نویسندگان

ا

  • ایشانی، طاهره تحلیل نشانه‌شناسیِ معناگرا در فیلم «فروشنده» [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 73-88]
  • الستی، احمد تاثیر مینیمالیسم بر سبک فیلمسازی "سهراب شهید ثالث" [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 1-19]
  • الستی، احمد سینمای پست مدرن در تقابل با سینمای مدرن: سگمنت در مقابل اپیزود [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 157-169]
  • الستی، احمد بررسی استفاده از «آینه» در پیشبرد بیان سینمایی پست مدرنِ فیلم «قوی سیاه» ساخته «دارن آرونوفسکی [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 171-185]
  • امیر شاه کرمی، سید نجم الدین بررسی دید پیرامونی حشرات و قیاس آن در آثار علمی و هنری [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 20-38]

ب

  • باوان پوری، مسعود تحلیل نشانه‌شناسیِ معناگرا در فیلم «فروشنده» [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 73-88]
  • براهیمی، منصور مقایسه تطبیقی ساختار روایی شاهزاده پارس: شن‌های زمان و گرشاسپ: سرآغاز حماسه [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 127-141]
  • بلخاری، حسن مقایسه تطبیقی ساختار روایی شاهزاده پارس: شن‌های زمان و گرشاسپ: سرآغاز حماسه [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 127-141]
  • بهرامی، مهدی بررسی تطبیقی منظره نگاری نگارگری مکتب تبریز ایلخانی و مکتب شیراز تیموری [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 89-106]

پ

  • پورجم، سحر تخیل‌شناسی شعر و نقاشی "ضامن آهو "در آثار سلیمی تونی و محمود فرشچیان (بر اساس نظریه‌ی ژیلبردوران) [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 59-71]

ت

  • تبریزی، لیلا بررسی روایت پسامدرن در ساختار انیمیشن سینمایی معاصر (بررسی موردی: آقای پی‌بادی و شرمن، هتل ترانسیلوانیا، پرنسس و قورباغه) [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 39-57]

ح

  • حسینی، مریم تخیل‌شناسی شعر و نقاشی "ضامن آهو "در آثار سلیمی تونی و محمود فرشچیان (بر اساس نظریه‌ی ژیلبردوران) [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 59-71]

د

  • دربانیان، حامد تاثیر مینیمالیسم بر سبک فیلمسازی "سهراب شهید ثالث" [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 1-19]
  • دستیاری، الناز خوانش دو اثر نقاشی قهوه خانه ای با موضوع مصیبت کربلا بر اساس نظریه‌ی شمایل‌شناسی" اروین پانوفسکی" [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 143-156]

ر

  • رازی‌زاده، علی مقایسه تطبیقی ساختار روایی شاهزاده پارس: شن‌های زمان و گرشاسپ: سرآغاز حماسه [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 127-141]
  • رئیس الساداتی، سیده فرزانه بررسی دید پیرامونی حشرات و قیاس آن در آثار علمی و هنری [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 20-38]

س

  • سجادی فر، وحید تحلیل نشانه‌شناسیِ معناگرا در فیلم «فروشنده» [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 73-88]

ص

  • صدر، رحیم بررسی استفاده از «آینه» در پیشبرد بیان سینمایی پست مدرنِ فیلم «قوی سیاه» ساخته «دارن آرونوفسکی [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 171-185]

ض

  • ضرغام، ادهم خوانش دو اثر نقاشی قهوه خانه ای با موضوع مصیبت کربلا بر اساس نظریه‌ی شمایل‌شناسی" اروین پانوفسکی" [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 143-156]

م

  • میرآخورلی، پوریا بررسی تطبیقی داستان چهارم عزاداران بیل و فیلم گاو بر اساس رویکرد نوشکل‌گرایی(Neo-Formalism) [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 107-125]
  • موحدی، محمد رضا بررسی تطبیقی داستان چهارم عزاداران بیل و فیلم گاو بر اساس رویکرد نوشکل‌گرایی(Neo-Formalism) [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 107-125]

ن

  • نبی پور، معصومه سادات سینمای پست مدرن در تقابل با سینمای مدرن: سگمنت در مقابل اپیزود [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 157-169]
  • ندایی، امیر حسن بررسی روایت پسامدرن در ساختار انیمیشن سینمایی معاصر (بررسی موردی: آقای پی‌بادی و شرمن، هتل ترانسیلوانیا، پرنسس و قورباغه) [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 39-57]