ا
-
ایشانی، طاهره
تحلیل نشانهشناسیِ معناگرا در فیلم «فروشنده» [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 73-88]
-
الستی، احمد
تاثیر مینیمالیسم بر سبک فیلمسازی "سهراب شهید ثالث" [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 1-19]
-
الستی، احمد
سینمای پست مدرن در تقابل با سینمای مدرن: سگمنت در مقابل اپیزود [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 157-169]
-
الستی، احمد
بررسی استفاده از «آینه» در پیشبرد بیان سینمایی پست مدرنِ فیلم «قوی سیاه» ساخته «دارن آرونوفسکی [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 171-185]
-
امیر شاه کرمی، سید نجم الدین
بررسی دید پیرامونی حشرات و قیاس آن در آثار علمی و هنری [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 20-38]
ب
-
باوان پوری، مسعود
تحلیل نشانهشناسیِ معناگرا در فیلم «فروشنده» [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 73-88]
-
براهیمی، منصور
مقایسه تطبیقی ساختار روایی شاهزاده پارس: شنهای زمان و گرشاسپ: سرآغاز حماسه [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 127-141]
-
بلخاری، حسن
مقایسه تطبیقی ساختار روایی شاهزاده پارس: شنهای زمان و گرشاسپ: سرآغاز حماسه [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 127-141]
-
بهرامی، مهدی
بررسی تطبیقی منظره نگاری نگارگری مکتب تبریز ایلخانی و مکتب شیراز تیموری [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 89-106]
پ
-
پورجم، سحر
تخیلشناسی شعر و نقاشی "ضامن آهو "در آثار سلیمی تونی و محمود فرشچیان (بر اساس نظریهی ژیلبردوران) [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 59-71]
ت
-
تبریزی، لیلا
بررسی روایت پسامدرن در ساختار انیمیشن سینمایی معاصر (بررسی موردی: آقای پیبادی و شرمن، هتل ترانسیلوانیا، پرنسس و قورباغه) [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 39-57]
ح
-
حسینی، مریم
تخیلشناسی شعر و نقاشی "ضامن آهو "در آثار سلیمی تونی و محمود فرشچیان (بر اساس نظریهی ژیلبردوران) [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 59-71]
د
-
دربانیان، حامد
تاثیر مینیمالیسم بر سبک فیلمسازی "سهراب شهید ثالث" [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 1-19]
-
دستیاری، الناز
خوانش دو اثر نقاشی قهوه خانه ای با موضوع مصیبت کربلا بر اساس نظریهی شمایلشناسی" اروین پانوفسکی" [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 143-156]
ر
-
رازیزاده، علی
مقایسه تطبیقی ساختار روایی شاهزاده پارس: شنهای زمان و گرشاسپ: سرآغاز حماسه [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 127-141]
-
رئیس الساداتی، سیده فرزانه
بررسی دید پیرامونی حشرات و قیاس آن در آثار علمی و هنری [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 20-38]
س
-
سجادی فر، وحید
تحلیل نشانهشناسیِ معناگرا در فیلم «فروشنده» [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 73-88]
ص
-
صدر، رحیم
بررسی استفاده از «آینه» در پیشبرد بیان سینمایی پست مدرنِ فیلم «قوی سیاه» ساخته «دارن آرونوفسکی [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 171-185]
ض
-
ضرغام، ادهم
خوانش دو اثر نقاشی قهوه خانه ای با موضوع مصیبت کربلا بر اساس نظریهی شمایلشناسی" اروین پانوفسکی" [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 143-156]
م
-
میرآخورلی، پوریا
بررسی تطبیقی داستان چهارم عزاداران بیل و فیلم گاو بر اساس رویکرد نوشکلگرایی(Neo-Formalism) [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 107-125]
-
موحدی، محمد رضا
بررسی تطبیقی داستان چهارم عزاداران بیل و فیلم گاو بر اساس رویکرد نوشکلگرایی(Neo-Formalism) [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 107-125]
ن
-
نبی پور، معصومه سادات
سینمای پست مدرن در تقابل با سینمای مدرن: سگمنت در مقابل اپیزود [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 157-169]
-
ندایی، امیر حسن
بررسی روایت پسامدرن در ساختار انیمیشن سینمایی معاصر (بررسی موردی: آقای پیبادی و شرمن، هتل ترانسیلوانیا، پرنسس و قورباغه) [دوره 3، شماره 7، 1398، صفحه 39-57]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد